دیشب خواب چارلی پارکر رو دیدم، اون نابغه بود، توی ساکسیفون زدن کسی به گرد پاش هم نمی رسید. خواب دیدم توی کلاب نیو مورنینگ نشستم و چارلی پارکر داره یه آهنگ جاز اجرا می کنه. بهش نزدیک شدم و گفتم: هی چا مرگ پدرم...ما را در سایت مرگ پدرم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:40